A héten jelentette be a HTC, hogy Robert Downey Junior, azaz Vasember megformálójával új marketing kampányt indít, amelynek költségvetése eléri az egymilliárd dollárt. A képregényhőst alakító színész bevonásával azt az üzenetet szeretné eljuttatni a fogyasztókhoz a társaság, hogy a HTC a konvenciókkal szakító márka és folyamatosan készen áll az újra, a változásra. A pozitív üzenetekre szüksége is van a vállalatnak, hiszen az elmúlt időszakban veszített piaci részesedéséből, a második negyedévben már nem volt az öt legnagyobb gyártó között, míg egy éve még szerepelt az elit klubban. A HTC egyébként nem az első mobiltelefon-gyártó, amely híres hollywoodi színészt választott kampányához, az Acer tavaly Megan Fox-al népszerűsítette készülékeit.
A tajvani gyártó nincs egyedül azzal, hogy hatalmas összegeket költ új készülékei népszerűsítésére, elég csak arra gondolni, hogy márciusban a Samsung New York egyik legismertebb helyszínén mutatta be a Galaxy S4-et, szintén megdöbbentő külsőségek mellett, de az LG sem akart lemaradni, amely a G2-nak rendezett a múlt héten egy nagy bemutatót, szintén New Yorkban.
Az okostelefonok készítői a leghíresebb autómárkák újdonságainak leleplezésével vetekedő showműsorok mellett hatalmas összegeket költene a hirdetésekre is. A Motorola új MotoX készülékét például 500 millió dolláros reklámbüdzsével „támogatja” meg, és egyelőre ugyan nem tudni, hogy mennyit költ majd az új, phabletként, vagyis okosmobil-tablet hibridként is emlegetett Galaxy Note III népszerűsítésére a Samsung, de az árulkodó, hogy a szeptemberi bemutatóra készülve már megkezdték a marketing kampányt.
Az is egyre biztosabbnak látszik, hogy az Apple sem marad ki a nagy bemutatókból és az azokat követő intenzív kampányokból. Az almáslogójú cég szeptember 10-én készül nagy bejelentésre, a várakozások szerint az új iPhone-t mutatják majd be, de olyan híreket is hallani, hogy az év hátralévő részében még egy új táblagéppel is piacra lép a társaság, meglovagolva a karácsonyi vásárlási időszakot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.