A kanadai légi fuvarozó 33 darab 8-as és 28 darab 9-es variánst rendelt meg Everettből, és opciót szerzett további 18 és jogot másik 30 737 MAX vásárlására. Az Air Canada jelenlegi keskenytörzsű flottájának lecserélésére használja a gépeket, számításaik szerint mintegy 20 százalékkal csökkentik ezzel az egy utasra jutó költségeket.
Az Air Canada keskenytörzsű flottájában jelenleg nem szerepel a Boeing, a rivális európai Airbus A320-as típuscsaládját üzemeltetik: 78 ilyen gépük van.
A 737 MAX a jelenlegi 737 Next Generation továbbfejlesztett változata, amelyet a CFM International új, a jelenleginél mintegy 10 százalékkal takarékosabb Leap hajtóművekkel és speciális, kettős tollazatú szárnyvégekkel szerelnek fel. A típus első tesztpéldányai várhatóan 2016-ban szállnak fel, az első kereskedelmi repülést 2017 harmadik felére tervezik. A gépekre eddig közel 1800 megrendelés érkezett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.