Az e-kereskedelmi szegmenst is vizsgáló jutatócég adatai szerint ezt az összeget még mintegy 10 milliárd forinttal növelte a piacterek B2C, vagyis vállalkozások és lakossági fogyasztók közötti forgalma. Rendkívül érdekes folyamat ment végbe a napi fogyasztási cikkeknél (FMCG), ugyanis azzal, hogy a Tesco is megkezdte az online értékesítést, az élelmiszer-vegyiáru kategória rendkívül dinamikusan nőtt, és a nagyobb, nehezebben szállítható termékeknél, mint például az ásványvíz egyre inkább preferált az internetes vásárlás – mondta el Kis Gergely.
A könnyebb, vagy speciális árucikkekért viszont inkább a lakóhelyhez közeli üzletekbe mennek a fogyasztók, ezért míg a hipermarketek szerepe leértékelődik, a kisebb méretű áruházaké nő. A múlt évben több nagy szereplő is megjelent a szegmensben, így például egyre nagyobb figyelmet fordít erre a területre a Media Markt, de a romániai központú eMag is komolyan veszi a magyar piacot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.