BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fontos feladatot szán Magyarországnak a Hervis

Április elejétől Budapesten működik a sportfelszerelést és sportruházatot forgalmazó Hervis Magyarország online termékmenedzsment-központja, amely budapesti központtal hat régióbeli országban látja el feladatait.

A központ kialakítását többek között a Magyarországon novemberben bevezetett multi-channel értékesítés sikere, illetve a hazai online eladások látványos növekedése indokolta a cég szerint.
 
Az év végéig mintegy 15 százalékkal növeli a magyarországi központban dolgozók létszámát a Hervis. Az április elején létrehozott online termékmenedzsment csapat a hazai mellett Budapestről látja el a cseh, a horvát, a német, az osztrák és a szlovén Hervis leányvállalatok nemzetközi termékmenedzsmenttel kapcsolatos feladatait. A továbbiakban Budapesten készülnek a Hervis online üzletében megjelenő részletes termékleírások, itt véglegesednek a katalógusok, illetve itt készítik az új termékek bevezetéséhez és hatékony értékesítéséhez szükséges háttéranyagokat és biztosítják a termékszintű kapcsolattartást a márkapartnerekkel.
 
„A régiós döntés hátterében leginkább az áll, hogy a magyar piacban egyre nagyobb a potenciál, illetve az online és multi-channel értékesítések forgalma jelentősen növekedett” – nyilatkozta Viola Krisztina, a Hervis Magyarország Kft. ügyvezetőigazgatója.
 
A 2013. január elején indult online áruház forgalma 2014 első öt hónapjában háromszor akkora volt, mint a tavalyi év hasonló időszakában. Az átlagos online kosár értéke mintegy 20 százalékkal haladja meg a normál bolti vásárlások értékét. Ennek hátterében az áll, hogy az online vásárlók gyakrabban rendelnek olyan felsőbb kategóriás termékeket, amelyek a boltok kínálatában nem találhatók meg. Jó példa erre, hogy az egy vásárlóhoz köthető legmagasabb értékű online rendelés elérte a 350 ezer forintos szintet, slágertermékeknél pedig a magyar piac online értékesítési volumene felveszi a versenyt az osztrákkal.
 
Ugyancsak jól szerepelt a magyar vásárlók körében a 2013 novemberében elindított többcsatornás (multi-channel) kiskereskedelmi koncepció. A magyar üzletekben kiépített rendszert további négy európai uniós piac – Szlovénia, Csehország, Ausztria és Németország – mintegy 100 üzlete egy időben vezette be.
 
A cég, amely Veszprém kivételével az összes megyeszékhelyen jelen van, az év végéig új üzletek nyitását tervezi - tették hozzá.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.