„Pozitív eredményeink különösen a szolgáltatások minőségének emelésével magyarázhatóak, így többek között online jelenlétünk, valamint a különböző hitel- és részletfizetési lehetőségeink jelentenek sokat vásárlóink számára” – mondta Karolína Topolová, az AAA Auto vezérigazgatója. Az utóbbi időben a társaság honlapja eddigi legmagasabb látogatószámát érte el: a június 18-án összesen 175 ezer felhasználó kereste fel az oldalt. Az év első felében az interneten keresztül beérkezett ajánlatkérések is kiugró értéket produkáltak, kizárólag Csehországban több mint 22 ezer ember töltötte ki az erre a célra létrehozott űrlapot, ami 26 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. „A használt autó állományunk kibővítése és a honlapunk áttekinthető és felhasználóbarát átalakítása mind-mind elősegítették ezt a javulást” – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.