"Középtávon piacvezetővé akarunk válni a prémiumszegmensben, ehhez pedig arra van szükség, hogy az egyre növekvő részszegmensekben ki tudjuk szolgálni a vevői igényeket" - jegyezte meg Axel Strotbek az MTI-nek, hozzátéve, az Audi moduláris stratégiája révén számos olyan sztenderdet alakítottak és alakítanak ki, amelyeket aztán számos további modellbe beépíthetnek.
Axel Strotbek a rendezvényen megjegyezte: azzal számolnak, hogy még 2030-ban is domináns marad, és kétharmados, de akár nyolcvan százalékos részarányt is magáénak mondhat majd a hagyományos meghajtás; emlékeztetett arra: az elektromos járművek zöme is hibrid, azaz robbanómotor is van benne.
Az Audi AG igazgatótanácsi tagja megjegyezte: negyedszázada, amikor az Audi előállt az első turbódízel (TDI) erőforrásával, "a piac minden volt, csak dízelbarát nem", mostanra pedig összes eladásaik 40 százaléka, a németországiak több mint kétharmada már TDI-motorral készül.
Mint mondta, az 1989-as bevezetés óta 7,5 millió TDI-motoros járművet adtak el, csak tavaly 600 ezer talált gazdára ezekből, és az elmúlt években olyan piacokon is sikerült elfogadtatni ezt a technológiát, ahol az korábban alig volt jelen.
Eközben, jegyezte meg, mind hatékonyabb és a környezetet mind kevésbé terhelő erőforrásokkal álltak elő a TDI-technológia terén is. Hozzátette: az Audi aktívan jelen van az elektromos és a hibrid járművek fejlesztése terén is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.