BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Erősebb marketing kell a Forma 1-nek

Kevésbé profitáltak idén a szállodák a Forma 1-es futamból, mint tavaly.

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének felmérése szerint a megkérdezett 48 szálloda közül 22-nek gyengébb, hétnek pedig azonos volt a szobafoglaltsága, mint 2013-ban. „A keresletet negatívan befolyásolta, hogy a Német Nagydíj egy héttel a Magyar Nagydíj előtt volt, illetve 3 közép-európai futam időben túl közel volt egymáshoz. A foglalások az utolsó napokban érkeztek. Döntően egyéni foglalások voltak, erősen csökkent az üzleti csoport részaránya” – írták le tapasztalataikat a szállodások.

A mogyoródi pályán szerintük a szolgáltatások árai nagyon magasak voltak, sok panasz érkezett a taxikra, illetve arra, hogy a pálya megközelítését a nem szerződés szolgáltatók részére korlátozták. Azt tanácsolják, hogy erősebb marketinggel kellene támogatni a Magyar Nagydíj látogatottságának erősítését és javítani kellene a mogyoródi pálya megközelíthetőségét. „További programokat, rendezvényeket kellene ráépíteni a Forma 1-re, több szórakozási lehetőséggel, hogy ezekkel új érdeklődőket tudjunk vonzani” – írta elemzésében az MSZÉSZ. Tíz éve nem voltak olyan kevesen a Forma-1-es Magyar Nagydíjon, mint idén, amikor négy nap alatt mindössze 169 ezren látogattak ki a Hungaroringre.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.