Váradi József az interjúban kitért az ukrán és az orosz piaccal kapcsolatos problémákra és a légitársaság hosszú távú terveire is.
Az ügyvezető igazgató a cég évi 25 százalékos növekedésére számít Lengyelországban, miközben a lengyel piacon működő többi fapados társaság általában évi 5 százalékot vár el. „Úgy látom, a lengyel utazási kereslet nagyobb lesz a hivatalos előrejelzéseknél” - mondta.
Arra számít, hogy jövőre Lengyelországban a Ryanair után a magyar cég lesz a második legnagyobb légitársaság, megelőzve a járatok csökkentésére kényszerült lengyel LOT-ot.
Váradi József kijelentette, cége egyelőre nem szándékozik változtatni profilján, nem alakul át hagyományos légitársasággá, és nagyobb csoportok, mint például a Air France-KLM részévé sem szándékozik válni. Továbbra is a nemzetközi járatokra összpontosít, a lengyel belföldi járatok indítását - a Ryanairtól vagy az Eurolottól eltérően - nem tervezi.
Az ukrajnai, izraeli járatok beszüntetését firtató kérdésre az ügyvezető igazgató azt válaszolta, a cég rugalmassága megengedi a politikai eseményektől függően egyes járatok megszüntetését, új járatok indítását. Az orosz szankció alól kivételt képező Kijev-Moszkva járattal kapcsolatos kérdésre, miszerint az engedély megszerzését megkönnyítették-e a jó magyar-orosz kapcsolatok, Váradi József így válaszolt: „biztosan nem tették nehezebbé, bár ezen járat engedélyezéséért már régen folyamodtunk. Az orosz piacra való bejutás továbbra is nagyon korlátozott, nem repülhetünk például Lengyelországból Oroszországba, bár nagyon szeretnénk. Előbb-utóbb azonban az orosz piacot is liberalizálni fogják.”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.