Mint szerdai, az MTI-hez eljuttatott közleményükben írták, a Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft. havi 870 ezer felhasználót ér el weben, emellett 419 ezres mobil olvasótábort mondhat magáénak. A CEMP női közönséget megszólító Dívány.hu oldala havi 396 ezer belföldi webes és 131 ezres mobilos látogatót mondhatott magáénak.
Spéder Zoltánt, a CEMP elnökét és többségi tulajdonosát idézve a közlemény kiemelte: céljuk a folyamatos, értékteremtő portfólió-bővítés és a CEMP-csoport alapvető profilját meghatározó, piacvezetői prémium kiadványok továbbfejlesztése, piaci pozíciójuk, elérésük és üzleti hatékonyságuk növelése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.