A két cég mint a legolcsóbb közös ajánlattevő nyert.
A nyílt közbeszerzés kiírója a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. volt. A másik - szintén közös - ajánlatot az Uvaterv Út-, Vasúttervező Zrt., az Unitef ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. valamint az Út-Teszt Mérnök és Szolgáltató Kft. tette.
A feladat az M0-s autóút nyugati szektorának a 10. számú főút és az 1. számú főút közötti szakaszára a környezeti hatástanulmány és a Natura 2000 hatásbecslés elkészítése, illetve a környezetvédelmi engedély megszerzése.
A NIF honlapja szerint a nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, amelynek több mint a fele - szakaszosan - alagútban vezet. A nyomvonallal érintett települések: Solymár, Budapest II. kerület (Pesthidegkút, Budaliget), Nagykovácsi, Remeteszőlős, Budakeszi, Biatorbágy, Budaörs.
A szakasz kivitelezése a 2020-2027-es uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.