Az öt légitársaság (Lufthansa és Germanwings, Swiss, Austrian, Brussels Airlines) 1,1 millió utast szállított, ezzel megőrizte piacvezető helyét a budapesti repülőtéren a hálózatos légitársaságok között. Antal Gábor hangsúlyozta, hogy a 2014-es bővülés jelentősen meghaladja a 2013-ban mért 4,4 százalékos ütemet.
A Brussels Airlines a járatátszervezés miatt 34 százalékos utasforgalom-növekedést ért el 2013-hoz képest, járataik kihasználtsága pedig 15 százalékpontot javult, 79 százalékra nőtt.
A magyarországi jegyértékesítés csoportszinten 2,4 százalékot javult, tette hozzá Antal Gábor.
A 2015-ös várakozásokkal kapcsolatban elmondta, nehéz számszerűsíteni a várható növekedés mértékét, mert a Lufthansa új tarifastratégiát vezet be.
Martin Riecken, a Lufthansa európai kommunikációs vezetője a sajtótájékoztatón azt hangsúlyozta, hogy a cégcsoport üzemi eredménye csaknem egymilliárd euró, a bevétel 30 milliárd eurót tesz ki és a minőség javítására 2,8 milliárdot fordítanak.
Októberig mind a 106 szélestörzsű repülőgépük fedélzetét felújítják és felszerelik a premium economy székekkel és szélessávú internet-szolgáltatást tesznek elérhetővé. Azt remélik ettől, hogy a Lufthansa a nyugati légitársaságok között elsőként megkaphatja majd a Skytraxtől az ötcsillagos légitársaság minősítést.
Az ír Ryanair diszkont légitársaság a közelmúltban jelentette be, hogy német belföldi járatokat indít, Martin Riecken szerint erre a választ a Lufthansa diszkont légitársaságai, a Germanwings és az Eurowings fogják megadni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.