Az első támogatók 159, a többiek 179 dollárért juthatnak az üzletekben 199 dollárba kerülő okosórához. A múlt pénteken zárult kampány rekordot hozott az online közösségi finanszírozás történetében, az eddigi csúcsot egy minihűtő tartotta, amelynek gyártója 13,3 millió dollárt szedett össze.
A Pebble Time színes e-papír kijelzővel készül, ami nemcsak a megjelenítés minőségét változtatja meg, hanem lényegesen megnöveli az üzemidőt is: akár hét napig is bírhatja töltés nélkül az új készülék. A fontos tennivalókra is figyelmezteti majd használóját az eszköz, amelyet májustól kezdenek kiszállítani a támogatóknak, utána kerül a boltokba.
Az elmúlt néhány hónapban hatalmas pezsgés volt az okosórák piacán, számos gyártó mutatott be új modelleket, illetve az Apple is előrukkolt a sajátjával. A cég március elején mutatta be az Apple Watchot: legolcsóbb változta is 349 dollárba kerül, de lesz olyan, aranyból készült eszköz is, amelyért 17 ezer dollárt kell majd fizetni. Az Apple készülékeire április 10-től lehet leadni a rendelést és április 24-től lesznek megvásárolhatók, egyelőre kilenc országban, köztük az USA-ban, Kínában, Németországban és Japánban. Korántsem egyértelmű azonban, hogy az Apple az okosórák piacán is hasonló helyzetet tud kivívni magának, mint a mobiltelefonok esetében, ugyanis sok a komoly rivális. A barcelonai Mobile World Congressen a Huawei és az LG is olyan okosórákat mutatott be, amelyek a prémium szegmensbe tartoznak, néhány napja pedig az egyik legismertebb svájci luxusóragyártó, a Tag Heuer is bejelentette, hogy megjelenik ebben a szegmensben. A cég a Google által fejlesztett Android Wear operációs rendszert futtató eszközt dob majd piacra az utolsó negyedévben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.