A logisztikai szektorban terjeszkedne tovább az Uber: az autórendelő mobilalkalmazásról ismertté vált cég beszállna a csomagkiszállításba is a Techcrunch értesülései szerint. A technológiai portál beszámolója alapján az UberRush nevű szolgáltatás keretében napon belül juttatnák el a kereskedőktől megvásárolt termékeket a fogyasztókhoz. Bár egyelőre csak tesztelik a megoldást, már most is mintegy 400 társaság tárgyal az Uberrel arról, hogy igénybe venné a szolgáltatást, többek között olyan luxusipari cégek, mint a Louis Vuitton és a Tiffany.
A társaság a héten jelentette be azt is, hogy a Los Angeles-i és barcelonai tesztelés után Chicagóban és New Yorkban is elindítja étel házhozszállító szolgáltatását, az UberEATS-t. A vállalat ígérete szerint lényegesen gyorsabban és egyszerűbben jutnak majd el a megrendelt ételek a fogyasztókhoz, így például az is előfordulhat, hogy akár tíz percen belül megkaphatják, amit kiválasztottak. A vállalkozás számos országban jogi harcra kényszerül a helyi hatóságokkal, a legutóbb Hollandiából érkezett olyan hír, a rendőrség nyomozást indított ellene, de a párizsi központjukban is tartottak házkutatást, valamint Dél-Koreában is eljárást kezdtek velük szemben a személyszállítási törvények megszegése miatt. Spanyolországban a múlt év végén tiltották be a szolgáltatást, de Németország területén sem lehet működtetni az UberPop szolgáltatást. Ennek fényében érthető, hogy a vállalat igyekszik bővíteni szolgáltatási portfólióját és a jelentős sofőrgárdára építve logikus lépésnek tűnik, hogy beszálljanak a kiszállításba. Ha komolyan gondolják, könnyen hasonló helyzetben találhatják magukat a futárcégek, mint a taxisok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.