Szeptember végén, október elején elindítja angol nyelvű oldalát az Extreme Digital, és ezzel párhuzamosan a kiszállítást azokba az európai országokba, ahol nincs saját webboltja – tudtuk meg Várkonyi Balázstól, a társaság vezérigazgatójától. A további jelentős terjeszkedés kapcsán már tárgyalnak a logisztikai partnerekkel és sikerült kialakítani egy olyan csomagszállítási konstrukciót, ami mind árban, mind szolgáltatásban versenyképes lehet – fűzte hozzá a cégvezető.
A külföldi vásárlók a termékeket három, legfeljebb négy napon belül megkapják a kiválasztott terméket a magyarországi logisztikai központból.
„Olyan fejlesztéseket hajtottunk végre, amelyeknek köszönhetően akár közvetlenül a beszállítóink raktáraiból is tudunk szállítani az ügyfeleinknek. Így könnyen elképzelhető, hogy az új oldal indulását követően például egy német vevőt közvetlenül a partnerünk németországi telephelyéről szolgálunk ki és nem Magyarországról” - mondta el Várkonyi Balázs.
Az Extreme Digital vezérigazgatójának közlése szerint komoly kihívást jelent számukra az Európában rekordmagasnak számító, 27 százalékos áfa. Ennek ellenére úgy véli, árban is versenyképesek tudnak lenni az európai piacokon köszönhetően annak, hogy a régióban betöltött szerepük és méretük miatt igen kedvező feltételeket tudnak elérni a gyártóknál.
Várkonyi Balázs megemlítette: szeptemberben várhatóan lezárul az egy éve tartó fejlesztési folyamat, amelynek eredményeként mind a cég webáruházának felülete, mind az azt kiszolgáló háttérrendszerek teljesen megújulnak.
Az Extreme Digital online értékesítése tavaly 45 százalékkal nőtt 2013-hoz képest. A 2014-es lendület kitartott az év elején is, a január-áprilisi időszak forgalma 61 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban. A hagyományos üzletek vasárnapi zárva tartási kötelezettsége érezhető hatással van a cég webáruházára, míg korábban szombaton és vasárnap visszaesett a látogatószám, addig az elmúlt hetekben azt tapasztalták, hogy a hétvégén is közel annyian keresik fel a webáruházunkat és annyit költenek, mintegy egy átlagos hétköznap.
A társaság a közelmúltban két új piacon, Szlovéniában és Bulgáriában jelent meg. A vállalat két másik külföldi piacán további erősítésre készül, jelentős marketing kampányokat terveznek Romániában és Horvátországban. Ez utóbbi országban már az öt legnagyobb e-kereskedelmi cég között vannak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.