Az ötven magyar búvár, akiknek a többsége profi, a teljes felszerelését hagyta így Egyiptomban. A csomagjaik értéke egyenként 700 ezer és másfél millió forint közé tehető, vagyis összesen nagyjából 50 millió forint az Index.hu beszámolója szerint.
„A felszerelés több társamnak a munkaeszköze is egyben, mentőbúvárok, oktatók” – mondta az egyik utas az oldalnak nyilatkozva. Így nem csak az anyagiak miatt aggódnak, hogy mikor kapják kézhez. Ha a csomag nem kerül elő, vagy hiányosan érkezik meg, nem tudnak dolgozni. Vannak, akiknek már néhány napos késés is problémát jelent.
Az utasokat nem tájékoztatták arról, hogy a csomagjaik nem kerültek fel a gépre, sőt valamennyien kifizették a túlsúly felárát is. Ferihegyen sem tudtak nekik segíteni. A Wizz Air emelt díjas számán pedig a hurghadai repülőtérhez irányították őket. Itt tudták meg, hogy csak a légitársaság augusztus 29-én induló, következő járatával tudják hazaküldeni a csomagokat.
Az Index a Wizz Airt is megkereste. A társaság üzemanyaghiánnyal indokolta, hogy nem vitték magukkal a súlyosabb poggyászokat. „Mivel aznap számos repülőgép-változtatás történt hálózatunkon, a járatot teljesítő repülőgépre a szokásosnál alacsonyabb poggyász-súlyhatár vonatkozott. A járatnak teljes ülőhely-kihasználtság mellett elegendő mennyiségű üzemanyagra volt szüksége, hogy biztonságban visszarepüljön Budapestre. Ezeket a körülményeket figyelembe véve az említett felszerelést hátra kellett hagynunk” – közölte Doug Oliver, a Wizz Air kommunikációs osztályvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.