A világszerte 100 millió – ebből 600 ezer magyar – felhasználóval rendelkező, ingyenes Duolingo nyelvoktató alkalmazás fejlesztője tavaly mutatta be nyelvvizsgáztató szolgáltatását, a Duolingo Test Center-t. A Google támogatásával megvalósult kezdeményezés célja, hogy az alkalmazással a világ bármely pontján lehetőséget biztosítson a nyelvvizsgázni akaróknak céljaik megvalósításához, akár álláskeresésről, akár továbbtanulásról van szó. Az indulás óta több mint 100 ezer vizsgát tartottak több mint 160 országban, továbbá számos vállalat és intézmény is elfogadja a Duolingo Nyelvvizsga-bizonyítványt.
Az innovatív vállalatok közül, az elsők között az Uber kezdte használni a Duolingo Test Center-t. Külföldön járva bárki megtapasztalhatja a nyelvi akadályok okozta problémákat. Ezeken kívánt enyhíteni az Uber – elsőként Kolumbiában – az UberENGLISH szolgáltatás bevezetésével. Kolumbia fővárosába, Bogotába a világ több mint 58 országából érkeznek turisták, akik Ubert használnak.
Ők mostantól az Uber alkalmazáson belül kérhetik az angolul beszélő és tudását Duolingo nyelvvizsgával igazoló autóst, minimális 0,48 dolláros pluszdíjért. Az UberENGLISH mind az utasnak, mind az autós partnernek előnyös. A helyi nyelvet nem beszélő utas számára az utazás még biztonságosabbá, kényelmessé válik, az autós partner pedig több jövedelemhez juthat.
Az együttműködés további előnye, hogy az autósok a Duolingo ingyenes nyelvoktató alkalmazásával tanulják meg a nyelvet. Így pusztán a technológia, a mobil alkalmazások révén emelhetik életszínvonalukat az Uber autós partnerei.
Az UberEnglish egyelőre csak Kolumbiában érhető el, az ottani tapasztalatok alapján döntenek arról, mikor és mely országokban folytatják a szolgáltatás terjesztését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.