Megirigyelte a BMW az Audi és a Mercedes Magyarországon gyártott, kompakt lépcsős hátúinak sikerét, és hamarosan már a sorozatgyártású autóját is bemutatják. Azt, hogy mire számíthatunk, a Kantoni (Guangzhou) Autószalonon leleplezett Compact Sedan tanulmány mutatja. Szemmel láthatóan a kissé józan Audi A3 Sedan és a felettébb sportos Mercedes CLA közé lőtték be a formát, és végre azzal is tisztában vagyunk, hogyan tud kinézni egy elsőkerék-hajtású BMW, ha épp nem magas építésű. Rövid a kocsi orra, amit jól palástolnak a hatalmas fényszórók, az oldalfalat szoborszerűen formálták, nagyon széles a hátsó kerékjárat. A kupésan hátranyúló tetővonal és a kompakt méretek miatt a csomagtérfedél rövid, a hátsó lámpák sem L alakúak.
Az utastérben a legújabb divatnak megfelelően hatalmas méretű szellőzőnyílásokat használnak, amelyek egészen a műszeregységig nyúlnak, a legmeglepőbb részlet a kormány fehér színű karimája. Mindössze egy adatot árultak el a BMW Compact Sedannal kapcsolatban: középen 8,8 colos képátlójú képernyőt helyeztek el a műszerfalon, amelyet a megszokott módon az iDrive-val kell vezérelni. Annyiból csalóka egyébként a tanulmány, hogy elöl sportüléseket helyeztek el, amelyeknek sokkal vékonyabb a támlájuk annál, amelyet a nagy sorozatban gyártott üléseknél használnak, szóval a hátsó lábtér méretét még sejteni se lehet. A legnagyobb fejtörést az okozza mindenkinek, vajon az 1-es vagy a 2-es sorozat kapja meg az itt látható, keresztmotoros, első- vagy összkerékhajtású típust a BMW választékában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.