Közlése szerint a BMW márka 2014-hez képest 21 százalékkal több, 2091 autót értékesített, Miniből pedig 3 százalékkal többet, 119-et adtak el Magyarországon. A teljesen elektromos i3-ból 49-et, az i8-ból pedig 6-ot adtak el. Ennél több teljesen elektromos autót csak a Nissan adott el Magyarországon tavaly, azonban azok jelentős részét egy taxis társaság vásárolta meg. A többi márka egyenként 3-7 elektromos autót értékesített a magyar piacon.
Hangsúlyozta, hogy a magyar piac 14 százalékkal nőtt az előző évhez képest, ezt a BMW bőven túlszárnyalta, és a kereskedelmi piacon - nem számolva az állami megrendeléseket - megelőzte fő vetélytársait, az Audit és a Mercedest is.
A motorkerékpárok piacán 24 százalékkal haladták meg a 2014-es értékesítési számokat, tavaly 253 kétkerekűt állított a BMW forgalomba Magyarországon.
A 2016-os évvel kapcsolatban Baudouin Denis az MTI kérdésére azt mondta, négy külső töltésű hibrid modelljük is érkezik a magyar piacra, ezért újabb rekordévre számítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.