2015-ben 3,6 százalékkal több, összesen 1 millió 803 ezer 246 autót értékesítettek világszerte, 58,4 milliárd euró árbevételt értek el, amely 8,6 százalékkal magasabb, mint 2014-ben. A vállalatnak Európában és Kínában is sikerült megtartania piacvezető szerepét a prémium szegmensben.
A vállalat értékesítési költségei 4,9 millió euróról 5,8 millió euróra nőttek az új piaci bevezetések miatt. Pénzügyi eredménye ugyanakkor 448 millió euróval alacsonyabb volt a 2014-es 841 millió eurónál. Adózás előtti eredménye a tavalyelőtti 5,991 milliárd euróról 5,284 milliárd euróra csökkent 2015-ben.
MTI-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.