Rekordokban dús első negyedévet produkált az Adidas: a német sportfelszerelés-gyártó 17 százalékkal 4,77 milliárd euróra növelte bevételét, és az orosz piacot leszámítva mindenhol két számjegyű növekedést ért el megújított termékpalettájának és erős marketingmunkájának köszönhetően. Az Adidasnál 26, a Reeboknál 6 százalékos bővülést mértek. A Reebok felfrissítése sikeres volt, a márka már sorozatban a 12. negyedévét zárja többlettel. Az Adidas-csoport ezúttal költségtakarékosan működött, ennek is része volt a 38 százalékkal megugró, 350 millió eurós nyereségben. Az erős évkezdetre hivatkozva máris átírták a 2016-os terveket, a cég bevételeinél a korábbi 10-12 százalékos pluszt 15 százalékosra javították, az adózott nyereségnél pedig a 10-12 százalékos bővülési sávot 15-18 százalékra húzták fel.
Döntöttek az újabban szenvedő golf üzletág eladásáról is. A negyedévben egy százalékos bevételcsökkenéssel túljutó TaylorMade-adidas Golf, az Adams, valamint az Ashworth Golf márka egyaránt eladósorba került, várják rájuk a jelentkezőket. Elemzők szerint elégedettek lehetnek az eredményekkel az Adidas vezetői, arra azonban figyelmeztetnek, hogy a kulcspiacok közül Nyugat-Európában és Kínában globális első amerikai Nike erőteljesen építkezik – a többi között a németek rovására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.