BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Edzésben maradt az Adidas

Az Adidas 17 százalékkal 4,77 milliárd euróra növelte bevételét, és az orosz piacot leszámítva mindenhol két számjegyű növekedést ért el.

Rekordokban dús első negyedévet produkált az Adidas: a német sportfelszerelés-gyártó 17 százalékkal 4,77 milliárd euróra növelte bevételét, és az orosz piacot leszámítva mindenhol két számjegyű növekedést ért el megújított termékpalettájának és erős marketingmunkájának köszönhetően. Az Adidasnál 26, a Reeboknál 6 százalékos bővülést mértek. A Reebok felfrissítése sikeres volt, a márka már sorozatban a 12. negyedévét zárja többlettel. Az Adidas-csoport ezúttal költségtakarékosan működött, ennek is része volt a 38 százalékkal megugró, 350 millió eurós nyereségben. Az erős évkezdetre hivatkozva máris átírták a 2016-os terveket, a cég bevételeinél a korábbi 10-12 százalékos pluszt 15 százalékosra javították, az adózott nyereségnél pedig a 10-12 százalékos bővülési sávot 15-18 százalékra húzták fel.

Döntöttek az újabban szenvedő golf üzletág eladásáról is. A negyedévben egy százalékos bevételcsökkenéssel túljutó TaylorMade-adidas Golf, az Adams, valamint az Ashworth Golf márka egyaránt eladósorba került, várják rájuk a jelentkezőket. Elemzők szerint elégedettek lehetnek az eredményekkel az Adidas vezetői, arra azonban figyelmeztetnek, hogy a kulcspiacok közül Nyugat-Európában és Kínában globális első amerikai Nike erőteljesen építkezik – a többi között a németek rovására.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.