Három százalékkal több, 15,44 millió eurós bevételt ért el a Budapesti Értéktőzsdén szereplő Masterplast az első negyedévben, mint egy évvel korábban. A termékei iránti kereslet kiemelkedő mértékben nőtt az exportpiacokon, illetve Ukrajnában, amire szüksége is volt a cégnek, mivel Magyarországon továbbra is stagnált a forgalma. Az adó-, kamatfizetés és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) éves összevetésben 75 százalékkal, 730 ezer euróra nőtt.
A Masterplast 2020-ig szóló növekedési stratégiájában fontos szerepet betöltő szabadkai üvegszövetgyár összesen 8,4 millió eurós, három fázisból álló beruházása várhatóan 2017-ben indul. Tibor Dávid vezérigazgató szerint a káli és szabadkai üzemeik növekvő kapacitására, illetve a termékeik iránti növekvő külföldi keresletre alapozhatnak a jövőben. A kormány otthonteremtést ösztönző programjaihoz kapcsolódó beruházásaik még csak az előkészületi fázisban tartanak, azok várhatóan az év végére érnek be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.