Az elmúlt évet 1260 milliárd forintos árbevétellel zárta az MVM csoport, azaz 70 milliárddal nagyobbal az egy évvel korábbinál. Fejlesztésekre 59,1 milliárd forintot költött.
EBITDA-ja mintegy 100 milliárd forintot tett ki, ezt 2020-ra megkétszerezné. További fejlődése érdekében új, hat elemből álló közép- és hosszútávú stratégiát fogalmazott meg. Eszerint az állami energiaipari csoport a jövőben a regionális projektekre és terjeszkedésre, működési kiválósága fejlesztésére, az ellátásbiztonság erősítésére, egész értéklánca fejlesztésére, hatékonyabbá és olcsóbbá tételére, a megújulókra és az innovációra összpontosít.
„A stratégiaváltás nem jelenti azt, hogy bármilyen, eddigi tevékenységünkkel, vagy irányunkkal szakítanánk. Arról van szó, hogy új megközelítésben, szempontok szerint, a megváltozott működési környezethez igazodva látjuk el feladatainkat” – válaszolt a Világgazdaságnak a csoport tájékoztatóján Csiba Péter elnök-vezérigazgató.
Részletek a holnapi Világgazdaságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.