Chip Foose egy 1935-ben megálmodott formatervet épít meg egy veterán Cadillac alapján. Az autó azonban csak a megjelenésében marad klasszikus, ahol lehet, a mai kor kényelmi (például légkondicionáló) és biztonsági (például modern fékrendszer) berendezéseit kapja. A Madam X fantázianévre hallgató autót még a nyár vége előtt tervezi bemutatni.
A General Motors már az előtt is több művészt alkalmazott, hogy az autógyártók közül elsőként megalapította saját formatervező részlegét. Art Ross volt a dizájnerek főnöke 1935-ben, aki a márkakereskedő Wes Rydell és felesége, Vivian megbízásából felvázolta egy Cadillac kupé megjelenését. Nem tudni, milyen okból, de az első vázlatnál megakadt a projekt, nem készültek részletesebb tervek, és a megvalósítás is elmaradt.
Annyit lehet tudni a papíron látható ábrán kívül, hogy egy Cadillac szedán megrövidítésével, alacsonyabbra alakításával jött volna létre a kupé, s levehető fémtetőt kapott volna. Chip Foose a rajzot és a pár szavas leírást alapul véve kezdte meg az autó megvalósítását, egy 1939-es Cadillac Series 60 Sedan alapján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.