Londonban vannak olyan kerületek, ahol már nem kötnek cascót a Range Roverekre, olyan nagy számban lopják a luxusterepjárókat. Emiatt a modellfrissítés alkalmából a gyár is lépett, és olyan fejegység került az autóba, amely üzenetben értesíti a gazdát (párosított okostelefon esetén), ha megszólal a riasztó. Ez azonban nem ér sokat, hiszen ha kódfeltörő készülékkel készített álkulccsal nyitják ki az ajtókat, nem reagál a riasztó.
A 10 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező InControl Touch Pro fejegység ezenkívül új funkciókat is kínál, például alkalmazással vezérelheti a sofőr az ajtók-ablakok zárását, távolról vezérelhető a klíma, és automatikusan importálja például az előre megtervezett útvonalat a navigációhoz. Új vezetési segédeket is kap a Range Rover, a fáradtságfigyelő mellett sávtartó és automatikus vészfékezés is van a fedélzeten. Olyan távolságtartó tempomat is elérhető lesz, amely a táblafelismerő jele alapján állítja be a sebességet.
Van egy új erőforrás, a 3,0 literes kompresszoros V6-os 340 LE/450 Nm teljesítménnyel, ezzel 7,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 96 km/h sebességre az óriási terepjáró. Új felszereltség az SVAutobiography Dynamic, amely csak az 550 lóerős kompresszoros V8-assal választható, pirosra fényezett Brembo féknyergekkel és grafitszínű hűtőráccsal rendelkezik. Utasterében gyémántvarrású bőrülésekkel, fekete színű fabetétekkel és vörös bőrbetétekkel tér el a normál SVAutobiography változattól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.