BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Detki brandet erősítené a kekszgyár

Új termékekkel és erősebb marketinggel erősítené márkaismertségét a Detki Keksz Édesipari Kft.

Az előzetes adatok szerint a tavaly mintegy 4 milliárd forintos forgalom mellett 250 milliós eredményt elérő társaság beruházásai önerőből és pályázati forrásból valósulnak meg, és csak a legutolsó hitelből. A cég társtulajdonosa és ügyvezetője, Pavlova Olga elmondta, hogy növekedése érdekében a kft. új és speciális rágcsálnivalókkal jelenik meg. Ilyenek a gyerekeknek szánt kekszek, az alacsony cukortartalmú, a csak édesítőszeres, a zabalapú és a sós termékek, illetve a riválisokénál 30 százalékkal kisebb zsírtartalmú burgonyacsipsz.

[caption id="" align="alignleft" width="600"]Új termékekkel és erősebb marketinggel erősítené márkaismertségét a Detki Keksz Édesipari Kft. - fotó: AFP Új termékekkel és erősebb marketinggel erősítené márkaismertségét a Detki Keksz Édesipari Kft. - fotó: AFP[/caption]A halmajugrai üzemből a legnagyobb tételben háztartási keksz kerül ki. Ennek a darált formájával elsőként jelent meg a Detki Keksz a piacon, bár azt nem védette le. Első volt a szintén süteményekhez használt aprított keksszel is, ez az egyetlen oroszországi exportcikke, a teljes kivitel az árbevétel 5 százalékát adja. A gyár termékeinek 40 százalékát a kereskedők saját márkás árujaként értékesítik. A társaság évi össztermelése az ország közel 25 ezer tonnás keksz- és omlóssütemény-piacának 40 százalékát teszi ki.

Bár a cég idén megkétszerezte marketingkiadásait, Pavlova Olga szerint még ez is kevés a versenyben. A cégnél idén 15 százalékos volt a bérrendezés, ám a munkaerő megtartásához 14 havi bért kell fizetniük.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.