Az előzetes adatok szerint a tavaly mintegy 4 milliárd forintos forgalom mellett 250 milliós eredményt elérő társaság beruházásai önerőből és pályázati forrásból valósulnak meg, és csak a legutolsó hitelből. A cég társtulajdonosa és ügyvezetője, Pavlova Olga elmondta, hogy növekedése érdekében a kft. új és speciális rágcsálnivalókkal jelenik meg. Ilyenek a gyerekeknek szánt kekszek, az alacsony cukortartalmú, a csak édesítőszeres, a zabalapú és a sós termékek, illetve a riválisokénál 30 százalékkal kisebb zsírtartalmú burgonyacsipsz.
[caption id="" align="alignleft" width="600"] Új termékekkel és erősebb marketinggel erősítené márkaismertségét a Detki Keksz Édesipari Kft. - fotó: AFP[/caption]A halmajugrai üzemből a legnagyobb tételben háztartási keksz kerül ki. Ennek a darált formájával elsőként jelent meg a Detki Keksz a piacon, bár azt nem védette le. Első volt a szintén süteményekhez használt aprított keksszel is, ez az egyetlen oroszországi exportcikke, a teljes kivitel az árbevétel 5 százalékát adja. A gyár termékeinek 40 százalékát a kereskedők saját márkás árujaként értékesítik. A társaság évi össztermelése az ország közel 25 ezer tonnás keksz- és omlóssütemény-piacának 40 százalékát teszi ki.
Bár a cég idén megkétszerezte marketingkiadásait, Pavlova Olga szerint még ez is kevés a versenyben. A cégnél idén 15 százalékos volt a bérrendezés, ám a munkaerő megtartásához 14 havi bért kell fizetniük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.