Mind a mai napig népszerű a klasszikus Mini, ezért a Jaguarból Aston Martint építő David Brown Automotive nevű brit cég úgy gondolta, hogy – miközben kívül-belül teljesen felújítja az autót – nem nyúl a külső megjelenéshez, csak az eredeti hátsó lámpákat cseréli le.
[caption id="" align="aligncenter" width="600"] A kisautó külső megjelenéséhez nem nyúltak[/caption]
Valójában a fémig lecsupaszított karosszériáról eltüntetik a fölöslegesnek ítélt peremeket, több merevítőt is beépítenek, majd modern korrózióvédelem és fényezés következik. Ezután a mai autókéval összemérhető hatásosságú hangszigeteléssel látják el az autót.
Az 1275 köbcentis motorokat is darabokra szedik, és pontosan ezer óra alatt teljesen felújítják, az eredetinél mintegy 50 százalékkal nagyobb teljesítményre, ami 78 LE/123 Nm-t jelent. A váltó marad az eredeti, négyfokozatú, kézi kapcsolású. Már a beszállással kezdődik az érzékelhető modernizálás, hiszen kulcs nélküli rendszert kapott a Mini Remastered fantázianevű alkotás.
Minden példány egyedi darab lesz, igaz, rögtön két 25 darabos limitált szériával nyit a David Brown Automotive, az egyik a monte-carlói raliautókat idézi, a másik pedig café racer stílusú – persze a bőrkárpit vagy a díszvarrás színét ezeknél is a vásárló szabja meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.