A karosszéria hossza 4570 mm, a szélesség 1870 mm, és 1462 mm a magasság – nagyjából akkora, mint az aktuális CLA, de tíz centivel szélesebb. Hivatalosan Mercedes-Benz márkájú a tanulmány, ehhez képest a Mercedes-AMG modellek hűtőrácsát és légbeömlőit viseli magán a karosszéria.
Utóbbi ugyan nagy vonalakban hasonlít a jelenlegi, Kecskeméten gyártott CLA-ra, de mivel a lépcsős hátú A osztályt helyben gyártják majd a kínai piac számára, az árakat nem terheli a külföldi termékekre kivetett luxusadó. Az új befejezéstől leginkább Kínában remélnek sokat, ahol az elsőkerék-hajtású BMW 1-es Sedannal is meg kell majd küzdenie, egyébként az Audi A3 Limousine-hoz hasonlóan világautó lesz az újdonság.
Várhatóan nagyobb tengelytávot kap a lépcsős hátú A osztály, mint csapott hátú megfelelője, de pontos információk még nincsenek, hiszen leghamarabb két év múlva várható az autó megjelenése. Ennek megfelelően a hajtásokról se tudunk még sokat, az AMG 45-ös teljesítményét 400 lóerő fölé növelik, hogy méltó ellenfele legyen az RS3-asnak, és lesz egy 50 kilométeres elektromos hatótávolságot nyújtó, hálózatról tölthető hibrid is.
[caption id="" align="alignleft" width="690"] Kecskeméten olyan üzem kialakítása a cél, ahol szinte valamennyi típus gyártható[/caption]Az új lépcsős hátú A osztály több helyen is készül majd világszerte, várhatóan Kecskeméten is. Utóbbi üzemet most fejleszti több mint félmilliárd eurós befektetéssel a Daimler konszern, és ezenfelül még megkétszerezik a gyártókapacitást is. A cél olyan, rugalmas gyártóüzem létrehozása, ahol szó szerint mindenféle Mercedest tudnak majd készíteni a piaci igényekhez alkalmazkodva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.