Három üzemmódja van az M GmbH mérnökei által hangolt xDrive összkerékhajtásnak: alaphelyzetben a jól ismert módon működik a rendszer, a lehető legjobb tapadást nyújtja. A következő lépcsőfok a Sport fokozat, amikor több nyomatékot küld a hátsó tengelyre az elektronika, ebben az esetben már lehet egy kicsit játszani az autóval. Aki pedig a legszívesebben egész nap csak kilincselne, annak ott a hátsókerék-hajtás, amikor csak az aktív M differenciálművel szerelt hátsó kerekeket gyilkolja a motor nyomatéka.
A vezető a menüből választhatja ki a kedvének és az útviszonyoknak megfelelő üzemmódot, és van a fedélzeten egy Central Intelligence Unitnak nevezett egység is, amely a kereszt- és hosszirányú gyorsulástól függően szabályozza a nyomatékeloszlást.
Apropó, motor: a 4,4 literes V8-as biturbó az új generációban 600+ lóerővel és 700+ Nm nyomatékkal rendelkezik majd, a váltó 8 fokozatú automatikus egység. Az összkerékhajtásnak hála ez a sportlimuzin kevesebb mint 3,5 másodperc alatt lesz képes elérni a 100 km/h-s sebességet.
Amennyire az eddigi képek alapján látható, egyedi kormánykerék, kapcsolófülek és előválasztókar lesz a műszerfalon, a sportülésekről és a dekorációról még nincsenek információk. Valamit meg kell hagyni a hivatalos bemutatóra is, amelyre hamarosan sor kerül. A forgalmazás még az idén megindul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.