BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Már rendelhető az új Lexus LS

Hazánkban a hibrid hajtás mellett tették le a voksukat a Lexus-vásárlók, az eladott autók 95 százaléka ilyen, számuk az első negyedévben megduplázódott a tavalyihoz képest. Még az idén új prémium-színvonalú márkaképviseletet nyitnak Szegeden és Debrecenben.

Élőben látva feltűnő a forma változása, jót tett a kiállásnak, hogy kezdettől fogva az aktuális márkaarculat volt a meghatározó, nem utólag frissítették rá a Lexus karosszériájára. Az utastérben természetesen a márkától és a kategóriától elvárható anyagválasztással és kidolgozással szembesül az ember. Az F Sport változatnál akár piros külsőt lehet lángvörös bőrbelsővel kombinálni! A Supreme csúcsfelszereltségnél hátul hatalmas kijelzők és a könyöklőn egy érintőképernyő is helyet kapott, a szalonban is ilyen példányt tudtam megtekinteni.

„Az idén ugyanis nem csupán a vadonatúj modellek és forradalmi technológiák tekintetében törünk előre, hanem hálózatfejlesztési szempontból is: a meglévő budapesti márkakereskedésünk mellett új, prémium-színvonalú márkaképviseletet nyitunk Szeged és Debrecen városában is. A már hazánkban is rendelhető, a márkakereskedésekbe várhatóan decemberben érkező LS a legtisztább formában nyújtja a Lexus által képviselt márkaértékeket, a legkifinomultabb prémiumkidolgozást, a letisztult, elegáns, mégis dinamikus formavilágot és belső kialakítást, valamint az ügyfelek biztonsága, kényelme, a környezetbarát üzem és a megbízhatóság szolgálatába állított forradalmi technológiákat, innovációkat és műszaki megoldásokat” – nyilatkozta Kárpáti László, a Lexus magyarországi vezetője.

Előzetes árak is vannak már, az Elegance alapszint LS 500-ként 26 millió, LS 500h-ként 28,5 millió, a középső Prestige 29,5 és 33,5 millió forintba kerül majd, a Supreme benzinesként 35, hibridként 38 millió forint, és ott van még az F Sport 29,5 vagy 32 millióért. Nagy számok ezek, de ebben a kategóriában ezek az összegek nem számítanak kiemelkedőnek, sőt, például a konkurencia hibridjeinél úgy olcsóbb a japán luxuscirkáló, hogy nem négy-, hanem hathengeres benzinmotorral kényeztet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.