Élőben látva feltűnő a forma változása, jót tett a kiállásnak, hogy kezdettől fogva az aktuális márkaarculat volt a meghatározó, nem utólag frissítették rá a Lexus karosszériájára. Az utastérben természetesen a márkától és a kategóriától elvárható anyagválasztással és kidolgozással szembesül az ember. Az F Sport változatnál akár piros külsőt lehet lángvörös bőrbelsővel kombinálni! A Supreme csúcsfelszereltségnél hátul hatalmas kijelzők és a könyöklőn egy érintőképernyő is helyet kapott, a szalonban is ilyen példányt tudtam megtekinteni.
„Az idén ugyanis nem csupán a vadonatúj modellek és forradalmi technológiák tekintetében törünk előre, hanem hálózatfejlesztési szempontból is: a meglévő budapesti márkakereskedésünk mellett új, prémium-színvonalú márkaképviseletet nyitunk Szeged és Debrecen városában is. A már hazánkban is rendelhető, a márkakereskedésekbe várhatóan decemberben érkező LS a legtisztább formában nyújtja a Lexus által képviselt márkaértékeket, a legkifinomultabb prémiumkidolgozást, a letisztult, elegáns, mégis dinamikus formavilágot és belső kialakítást, valamint az ügyfelek biztonsága, kényelme, a környezetbarát üzem és a megbízhatóság szolgálatába állított forradalmi technológiákat, innovációkat és műszaki megoldásokat” – nyilatkozta Kárpáti László, a Lexus magyarországi vezetője.
Előzetes árak is vannak már, az Elegance alapszint LS 500-ként 26 millió, LS 500h-ként 28,5 millió, a középső Prestige 29,5 és 33,5 millió forintba kerül majd, a Supreme benzinesként 35, hibridként 38 millió forint, és ott van még az F Sport 29,5 vagy 32 millióért. Nagy számok ezek, de ebben a kategóriában ezek az összegek nem számítanak kiemelkedőnek, sőt, például a konkurencia hibridjeinél úgy olcsóbb a japán luxuscirkáló, hogy nem négy-, hanem hathengeres benzinmotorral kényeztet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.