Elmondása szerint a társaság árbevétele 10 százalékkal 1,5 milliárd euróra emelkedett, az alacsonyabb üzemanyagár miatt pedig 18 százalékkal csökkent az egy utaskilométerre vetített költség, a kiegészítő árbevétel pedig utasonként 2 euróval 27,5 euróra emelkedett. A Wizz Air utasforgalma ebben az időszakban 19 százalékkal 23,8 millióra nőtt, a járatok töltöttsége pedig 90,1 százalék volt, 2 százalékponttal magasabb, mint egy évvel korábban ugyanilyenkor. A légicég üzemi szinten 538 millió euró nyereséget termelt, ez 22,2 százalékkal haladta meg az előző üzleti évben mért szintet.
A Wizz Air megőrizte vezető szerepét a kelet-közép-európai piacon, ahol 39 százalékos részesedést értek el – hangsúlyozta Váradi József, hozzátéve: 42 országban van jelen a légitársaság, 142 ezer járatot üzemeltettek, ebből mindössze 214 járatot töröltek, a kapacitások 16 százalékkal emelkedtek. A következő pénzügyi évben a Wizz Air 12 Airbus A320-as típuscsaládba tartozó gépet vesz át, ezzel a flotta 91 darabosra emelkedik, az adózott eredményt pedig az üzleti év végére a 250-270 millió eurós sávba várják.
Váradi József elmondása szerint a kelet-közép-európai régióban jelentősen nagyobb a fejlődési potenciál Európa többi részéhez képest, a keresetek nagymértékben emelkednek, és a hagyományos légitársaságoknak ennek ellenére gyenge a pozíciójuk. Ebből a helyzetből a Wizz Air tud profitálni, mivel költségstruktúrája támogatja a bővülést. Ezzel kapcsolatban jelezte továbbá, hogy a piacon tapasztalható folyamatos jegyárcsökkenés nem érinti negatívan a Wizz Air bevételeit, a költségszint ez ellen is védelmet biztosít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.