A Tesco 2,3 százalékkal növelte forgalmát az első negyedévben éves alapon az Egyesült Királyságban. Ez az elmúlt hét év legjobb eredménye. Az elemzői konszenzus 1,7-2 százalékos növekedésre számított. A hírre a cég részvényei közel két százalékkal drágultak.
A Bloomberg elemzői megjegyezték, hogy a remek év eleji adatot erősen támogatta az élelmiszerárak emelkedése.
A vállalat igazgatósági elnöke, Dave Lewis úgy fogalmazott: jól indult az év, magabiztosak abban, hogy hosszú távú, fenntartható értéket tudnak teremteni a részvényeseiknek és képesek elérni a kitűzött céljaikat. Hozzátette: a Tescóban forgalmazott termékek ára csak 1,4 százalékkal emelkedett a negyedévben, ami a piaci dinamika átlagától elmaradt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.