Történetében először kilencmilliárd eurós forgalmat ért el tavaly a német Rossmann háztartási cikkeket, higiéniai és kozmetikai szereket forgalmazó kiskereskedelmi lánc.
A Rossmann 2017-ben az előző évihez képest 6,8 százalékkal növelte forgalmát. A családi tulajdonban lévő vállalat nyereségadatokat nem hoz nyilvánosságra.
A német kiskereskedelmi lánc hat európai országban 3770 üzletet üzemeltet és 54,5 ezer alkalmazottat foglalkoztat, ebből 32 ezret Németországban. Az üzletlánc Németországban 4,5 százalékkal 6,4 milliárd euróra növelte forgalmát, a többi országban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Törökországban és Albániában pedig 12,9 százalékkal, 2,6 milliárd euróra.
A Rossmann 2018-ban 210 millió eurós beruházással 230 új üzletet nyit, ebből 105-öt Németországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.