A müncheni székhelyű vállalat pénteken közölte, hogy 2,09 millió BMW márkájú személyautót értékesített 2019-ben, ami 4,2 százalékkal haladja meg az előző évi adatot. Ezzel immár a hetedik egymást követő évben ért el újabb értékesítési rekordot a BMW.
Mindazonáltal a stuttgarti székhelyű Mercedes-Benz eladásai kétszer gyorsabban emelkedtek tavaly, így 9,9 százalékkal 2,29 millióra növelték a tulajdonosoknak átadott új autók számát.
A BMW-nél főleg az utcai terepjárók (SUV) és az 1-es sorozat teljesített kiemelkedően. Előbbi kategóriában 9,6 százalékkal, utóbbiban 15 százalékkal több járművet értékesítettek. A BMW konszern – a BMW mellett a Mini és a Rolls-Royce márkák – teljes eladásai 4,1 százalékkal 2,46 millió autóra nőttek 2017-ben.
Pieter Nota, a BMW értékesítési igazgatója közölte, bízik abban, hogy a BMW eladásai idén is növekedni fognak, miközben a jövedelmezőségre is nagy figyelmet fordítanak.
A Volkswagen konszern luxusautó divíziója, az Audi ugyancsak a pénteki nap folyamán teszi majd közzé tavalyi értékesítési statisztikáját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.