Egyre inkább elterjedni látszik a közösségi média használata az EU tagországok vállalatainak körében. Amíg 2013-ban a vállalkozásoknak csupán az egyharmada használta ilyen platformokat, addig 2017-ben már az ötven százalékuk – derült ki az Európai Unió statisztikai hivatalának, az Eurostatnak a felméréséből.
A kutatás során vizsgált 28 EU tagország vállalatainak 47 százaléka használt legalább egy közösségi média felületet a tavalyi évben.
Legnagyobb mértékben a Máltaiak (74 százalék) élt ezzel a lehetőséggel, míg őket hármas holtversenyben Dánia, Írország és Hollandia követte (68 százalék).
Legkevésbé a lengyel vállalatokat ragadta magával a közösségi médiában való jelenlét lehetősége (27 százalék), míg náluk csak kicsit mutatkoztak érdeklődőbbnek a lettek (30 százalék) és a bolgárok (34 százalék). Az uniós átlag 47 százalék volt.
Hazánk vállalatai a régiós országokat tekintve jól teljesítettek, a magyarokat (38 százalék) csupán a szlovákok előzték meg (39 százalék) a felmérésben. A régiós dobogó harmadik helyét Csehország cégei szerezték meg (36 százalék), míg a lista végére a lengyelek kerültek.
Az Eurostat végül kitért rá: a vállalatok körében a legkedveltebb felületnek a Facebook, illetve a LinkedIn mutatkozott tavaly.
https://www.vg.hu/vallalatok/rengeteg-idot-toltenek-az-interneten-magyar-fiatalok-624461/
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.