A két vállalat megállapodása értelmében több mint ezer Disney-film és sorozatepizód juthat el a kínai közönséghez az Alibaba Youku nevű streaming platformján keresztül – írja a Reuters. A Disney-nek nem ez az első kísérlete a kínai piacon, 2016-ban szintén az Alibabával együttműködve hozták létre a DisneyLife nevű online felületet tartalmaik megosztására, ám a kínai hatóságok máig tisztázatlan okokból kevesebb mint öt hónappal később leállították az oldalt.
A Youku 580 millió készüléken elérhető Kínában és napi 1,2 milliárd megtekintéssel üzemel az Alibaba híroldala, az Alizila szerint. A Warner Bros., a Paramount, a Fox, az NBCUniversal és a Sony Pictures Television is hasonló megállapodással rendelkezik az Alibabával az oldal tájékoztatása alapján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.