A Volkswagen a jövő jelentős bevételi forrásának tekinti a digitalizált járműipari szolgáltatásokat, az ehhez szükséges technológiai ismeretek megszerzéséhez kész akár vállalatok felvásárlására és együttműködések kialakítására is.
A digitalizált szolgáltatások fejlesztésére a csütörtöki bejelentés szerint 2025-ig 3,5 milliárd eurót tervez fordítani a konszern. Az autók a jövőben egyre inkább kerekeken gördülő digitális szolgáltatáscsomaggá alakulnak át Jürgen Stackmann, a Volkswagen márkaigazgatója szerint. „Ehhez pedig magát az autót kell újragondolnunk” – tette hozzá Michael Jost stratégiai igazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.