Mikuláskor startolt az új budapesti taxi, amelynek magyar tulajdonosai a rendeletben előírt, júliusi 7-55%-os áremelés ellenére is úgy érzik, van igény még egy szolgáltatóra Budapesten. Saját piackutatásuk szerint a megkérdezettek 70%-a cserélné le mostani taxiját egy jobb szolgáltatást nyújtó cégre. Erre építve
a 100 milliós jegyzett tőkével alapított cég a kezdeti ötvenes flottát rövidtávon 300 gépjárműből álló parkra bővítené.
Ehhez egy modern gondolkodású, fiatalos gárdát toboroztak, több komponensű szűrőrendszerben versenyeztetve a piacon aktív sofőröket.
Mivel a vevőelégedettségért a legtöbbet a volán mögött ülők tehetnek, a Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztásra, oktatásra és megtartásra.
A szolgáltatás minőségének folyamatos garantálására hozták létre a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek.
És valóban, egy olyan szabályozott környezetben, ahol rendelet határozza meg a fuvardíjat, a kocsik méretét, matricázását, reklámfelületeit, felszereltségét és korát, ott csak az emberi tényezővel és a modern technológiával lehet kitűnni.
Online appja ugyan már minden taxis cégnek van, de ez az első magyar fejlesztésű applikációra épülő, innovatív társaság. A Taximot életre hívó fiatal üzletemberek
megvizsgálták többek között az Uber, a Grab és a Lyft rendszereit, és azok hiányosságait úgy küszöbölték ki, hogy programjuk teljes mértékben szolgálhassa a magyar felhasználók igényeit.
A fejlesztésre az európai piacon is jelentősnek számító, magyar vállalatot kértek fel. A felhasználóbarát app a fizetési opciók és az előrendelés tekintetében is rugalmasabb lett, mint az ismert elődök, és hamarosan gombnyomásra lesz rendelhető vele nagyméretű, gyerek- és kutyabarát autó is. A modern online rendszer mellett a Taxim hagyományos diszpécser központon keresztül is hívható, így a konzervatívabb megoldásokat előnyben részesítők vonalas számon is rendelhetnek autót.
Fontos jellemzője a szolgáltatásnak, hogy az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál több csak vis major esetén fizetendő. Ha nem befolyásolhatatlan tényezők játszanak közre a fuvardíj növekedésében, akkor csak az előre ajánlott ár kerül levonásra az utas kártyájáról.
A Taxim járművei mindenben megfelelnek a taxis rendeletben előírtaknak, az utas azonban tapasztalhat eltéréseket a hagyományos szolgáltatókhoz képest: a Taxim sofőrök egyenruhája mellett további kellemes meglepetésként szolgálhat az egyedi fejlesztésű parfümös illatosítónak köszönhető egységes illat, a márkázott zsebkendő és a rossz idő esetén minden utasnak járó esőkabát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.