A Netflixet beperli a lapozgatós játékkönyveket kiadó Chooseco, mert a vállalat szerint a streamingszolgáltató kihasználta a könyvek márkaismertségét a film megalkotásához – olvasható a MarketWatch-on.
A Netflix egyik sikersorozatához, a Black Mirrorhoz leforgatott egy önálló filmet, a Bandersnatch-ot,
melyben a nézők dönthetik el, hogyan cselekedjen a főhős.
A lapozgatós játékkönyvek hasonlóképpen működnek, mint a sorozathoz készült film: a történet bizonyos pontjain döntenie kell az olvasónak, hogyan cselekedjenek a karakterek, és ez alapján kell a megadott oldalszámtól folytatnunk az olvasást.
https://www.youtube.com/watch?v=XM0xWpBYlNM
A Chooseco szerint a Netflix arra építtette a marketingstratégiát, hogy a sajtóban lapozgatós játékkönyvekhez (Choose Your Own Adventure gamebooks) hasonlította a Bandersnatch-t,
így a márka jogtalan felhasználásával nyerészkedett a cég. A felperes cég ezért az egy epizódért összesen 25 millió dollárra perli a Netflixet.
Korábban azt is megírtuk, hogy a „Sátánista Templom” nevű szervezet szintén be akarta perelni a Netflix, mert az egyik sorozatában hasonló szimbólumot használtak fel az alkotók, mint amilyent a sátánisták már korábban levédettek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.