A japán Nissan Motor Co., a francia Renault SA és a japán Mitsubishi Motors Corp. autóipari vállalatok között fennálló, részvény-kereszttulajdonlással megerősített együttműködés 5,213 millió autót értékesített a január-júniusi periódusban, 5,9 százalékkal kevesebbet a tavalyinál.
A Volkswagen AG összes márkájából 5,365 millió autót adott el az év első felében, 2,8 százalékkal kevesebbet mint 2018 első felében.
A Toyota Motor Corp. érdekeltségeivel, a Daihatsu Motor Co. autógyárral és a Hino Motors Ltd. teherautó gyártóval együtt 5,311 millió járművet adott el az év első felében, 2,0 százalékkal többet a tavalyinál.
A tavalyi év egészében a Volkswagen AG volt a világ legnagyobb autógyártója 10,83 millió, az előző évinél 70 ezerrel több autó eladásával. A Nissan-Renault-Mitsubishi 10,76 millió autót adott el 2018-ban, 1,4 százalékkal többet az előző évinél, a Toyota pedig 10,59 milliót a 2017-es 10,38 millió után.
A Nissan 2,627 millió autót értékesített az idei első hat hónapban, 7,9 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál, a Renault eladásai 6,7 százalékkal 1,938 millióra csökkentek, a Mitsubishi eladásai viszont 5,0 százalékkal 647 ezerre emelkedtek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.