A Wolt 2018-ban Budapesten kezdte meg tevékenységét, majd folyamatosan jelent meg további városokban. Eddig 16 városban rendelhettük házhoz a Wolton keresztül kedvenc pizzánkat, ebédünket, vacsoránkat.
A következő hetekben hét új várossal bővül a szolgáltatási terület:
elsőként szeptember 14-től a Sopronban és Dunakeszin élők próbálhatják ki a Wolton keresztül történő házhozszállítást. Októberben Békéscsabával és Tatabányával, novemberben pedig Egerrel, Vecséssel és Kaposvárral bővül a kiszállítási terület.
A Wolt az új helyszíneken kuponakciókkal készül új felhasználói számára.
A hét városban induláskor összesen 150 partner ajánlata lesz elérhető. A hosszú távú cél az, hogy ezeken a helyszíneken is színesedjen a szolgáltatási paletta, és ne csak ételt rendelhessenek házhoz a felhasználók.
Budapesten az éttermek mellett már számos üzletből is vásárolhatunk. Országszerte továbbra is elérhető a járványhelyzet alatt népszerűvé vált érintésmentes kiszállítás, amikor is a megrendelőnek egyáltalán nem kell kapcsolatba lépnie a futárral.
Rendszeresen megtapasztaljuk, hogy a felhasználóink igénylik, hogy egyre több helyen legyünk elérhetők – különösen igaz ez a budapesti agglomerációs körzetre, valamint a vidéki nagyvárosokra, megyeszékhelyekre.
A mostani bővülésünk többféle pozitív üzenetet is hordoz: segítünk a helyi vállalkozásoknak még szélesebb közönséget elérni online platformon keresztül; új szolgáltatási színfoltot jelenthetünk a helyiek számára; és egyúttal munkahelyeket is teremtünk hét vidéki városban. Célunk, hogy országszerte minél többen megtapasztalják, hogy a Wolt valóban átlagosan 30 percen belül szállítja ki a megrendelt ételeket, hogy az ügyfélszolgálatunk egy percen belül reagál a megkeresésekre, hogy az applikációnk kiemelkedő értékelése nem a véletlennek köszönhető” – mondja a terjeszkedés kapcsán Tajta Ákos, a Wolt ügyvezető igazgatója.
A Wolt konkurenciája, a Netpincér nevet váltott, és FoodPanda néven folytatja tevékenységét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.