Gigantikus bizniszt jelentett be szerdán az amerikai DoorDash: a vállalat 8,1 milliárd dollárért felvásárolja a finn Wolt futárcéget, amely Magyarországon is igen közkedvelt.
A DoorDash eddig inkább az Egyesült Államokban volt ismert, ahol házhozszállítással foglalkoztak, elsősorban ételrendelésekre specializálódtak és a járvány alatt bevezetett maradj otthon kampányukkal lettek piacvezetők.
Elsősorban Észak-Amerikában, Ausztráliában és Japánban terjeszkedtek rohamosan, a Wolt felvásárlásával pedig mostantól Európában is megnyílik előttük az út, több százmillió új potenciális ügyfelet bevonzva.
A CNBC híre szerint a bejelentésre óriásit nőtt a DoorDash részvényeinek értéke: 16 százalékkal kerültek többe a papírjaik, mint előző nap.
A felvásárlás várhatóan jövő év első felében jöhet létre, amennyiben a felek minden szükséges engedélyt megkapnak erre.
Frissítés: cikkünk megjelenése után levelet kaptunk a Wolt hazai kommunikációs osztályától, amelyben közölték, a felvásárlás ellenére a Wolt megtartja nevét, brandjét és szolgáltatásait, tehát az ügyfelek számára nem változik semmi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.