Ebben a cikkünkben konkrét példákon keresztül szemléltetjük azt, hogy milyen az őszinteségre épülő B2B marketing kommunikáció a különféle tevékenységi körben működő cégek esetében, illetve említést teszünk a B2C marketing helyes alkalmazásáról is.
Szerencsére a céges napelem egy olyan téma, amiről nem igazán kell meggyőzni a vállalatokat, viszont a sikeres eladások érdekében ebben az esetben is szükséges egy tiszta és érthető kommunikáción alapuló indoklás.
Talán 2022-ben már nem kell külön foglalkozni azzal, hogy miért fontos a cégek esetében egy modern és felhasználóbarát weboldal megléte. Egy ilyen webes felületen könnyedén ki lehet alakítani a vállalati kommunikációt, amely a céges napelem gyártó esetében ilyesmi lehet:
A könnyen kiszámítható és később elszámolható kivitelezési és beszerzési költségek, illetve a különféle típusú pályázatok és támogatások miatt a céges napelem egy kiváló lehetőség arra, hogy vállalata egy lépést tegyen a zöld jövő felé.
Nincs mellébeszélés, nincs túlzás, csak a tények lényegre törő leírása.
Számos olyan vállalat, vagy akár állami létesítmény van, amelynek szüksége lehet tehertaxira. Mi alapján döntik el, hogy melyiket fogják választani? Sokan biztosan arra gondolnak, hogy az ügyintézők először a tehertaxi ár menüpontra ugranak rá, s ez alapján hozzák meg a döntést.
Érdemes viszont észben tartani azt, ha egy laboratóriumot vagy egy zenekari próbatermet kell költöztetni, már nem biztos, hogy az ár alapján kell meghozni a végső döntést.
Hogyan reklámozza magát egy jó tehertaxi vállalat? A különféle típusú szolgáltatások felmutatásával. Például, ha egy tehertaxi weboldalán nem szerepel a hangszerszállítás, egészen biztos, hogy egy zeneiskola másik céget keres majd.
Ezért nem az ár, hanem a szolgáltatások típusa miatt fogja választani az ügyfél az adott tehertaxi vállalatot. Emiatt esszenciális az, hogy a szolgáltatások menüpont minden fontos részletet tartalmazzon, amely döntésre tudja késztetni a leendő ügyfelet a szolgáltatás megrendeléséről.
Az első probléma általában ezzel a témával az szokott lenni, hogy az ügyfél csak akkor tudja meg, hogy mikor kell házi vízmű az ingatlan vízmű rendszerébe, amikor ezt egy szakember elmagyarázza neki. Ha jól informál bennünket a felkészült eladó, akkor bátran nekiállhatunk és online is rendelhetünk. A webáruházakban is kellő tájékoztatást kaphatunk a szakemberektől.
Ezért a nagy szakmai ismeretet igénylő alkatrészekkel és gépekkel foglalkozó webshopok inkább azt a típusú marketing kommunikációt választják, amely segíti egyáltalán megérteni az ügyféllel, hogy mi az, amire épp szüksége van.
Ezért van az, hogy a legtöbb gépekkel és berendezésekkel foglalkozó webáruháznak rengeteg hasznos, a gyakorlatban alkalmazható tippekkel, ötletekkel és tanácsokkal teli blogbejegyzése van, hiszen ez segíti a leendő ügyfeleket navigálni az első ránézésre érthetetlen termékkínálatban.
Hogyan érvényesül egy táska webshop, amelynek egyre csak bukkannak fel az újabb versenytársai az interneten? Egy táska webáruház esetében általában az a legnagyobb probléma, hogy egymást licitálják felül a konkurensek az online hirdetések segítségével, amely egyfajta ördögi kört képez, hiszen szinte mindegyiknek azonos a termékkínálata. A végén szinte senki sem nyer, mert a vásárló más szempontok szerint pártol át egyik vagy másik online shop mellé. Mit lehet ilyenkor tenni?
Nem konkrét termékekre, hanem termékcsoportokra, illetve extra kedvezményekre, akciókra, törzsvásárlói programokra, a szállítással vagy a garanciával kapcsolatos egyedi információkra érdemes felhívni a vevők figyelmét. Például egyik webshopban az adott márkától csak öt termék van, a másikban pedig 50. Ez már elég indok egy felhasználónak, hogy az utóbbi boltot válassza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.