A Bolt és az Uber után újabb utazásszervező cég jelenhet meg Budapesten, a Gett a Taxim taxitársasággal együttműködve lép be a magyar piacra – értesült az Index, a hírt a Taxim vezetősége is megerősítette a portálnak.
John Péter ügyvezető az Indexnek elmondta: a Tele 5 és a Best Taxi felvásárlása után a következő lépés egy nemzetközileg is elismert és bizonyított applikáció bevezetése. Ráadásul a Taxim a tervek szerint Gett márkanév alatt folytatja, a jövőképük az, hogy az ország első számú üzleti taxis személyszállítói szolgáltatójává váljanak.
Az ügyvezető szerint a fővárosi taxis piacon csökken a kereslet, és nehéz versenyezni az ügyfelekért, főleg az olyan alkalmazásokkal szemben, amelyek már eleve le vannak töltve a Magyarországra látogató turisták telefonjaira, ezért döntöttek a Gett-tel való együttműködés mellett.
Az ügyvezető szerint
ami a civileknek az Uber, az a világ vállalatai számára a Gett.
Közölte, hogy Magyarországon elengedhetetlen diszpécserszolgálat alkalmazása, állítása szerint szakembereik a legjobbak között vannak, így rájuk szintén számítanak a jövőben. Az applikáció mellett nagyon fontosnak tartja, hogy legyen személyes kapcsolatuk a nap 24 órájában utasaikkal, ügyfeleikkel és a rohamosan bővülő flottájukkal. Igaz, az ügyfélkör vagy a flotta méretét nem számszerűsítette. Tájékoztatása szerint a rendeléseik 70 százaléka telefonon, a fennmaradó 30 százalék pedig az applikáción keresztül történik.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy megkapta a diszpécserszolgálati engedélyt az Uber, nyár elején indulnak a taxik. Ahogy arról a lapunk elsőként beszámolt, Budapestre jön az Uber. A világ legismertebb autómegosztó szolgáltatása a Főtaxival partnerségben léphet a budapesti piacra. Az Uber 2016-ban vonult ki Magyarországról, miután életbe lépett a személyszállítási szolgáltatásokról szóló törvény módosítása, amely súlyos büntetéseket helyezett kilátásba. Eszerint ha a cég nem felel meg a diszpécserszolgálati követelményeknek: az applikációt blokkolhatják, a sofőröktől pedig az autójukat és a jogosítványukat is elvehetik. Akkoriban mintegy 160 ezer felhasználója és 1200 sofőrje volt az autómegosztó szolgáltatónak itthon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.