Látványosan halad a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az új, a 2B terminálhoz közvetlenül kapcsolódó 225 méter hosszú utasmóló építése. A kivitelező KÉSZ szakemberei már az indulási szint betonfödémjét öntik ki, a közvetlen beszállító folyosókat tartó lépcsőházak lényegében elkészültek. Mint arról korábban hírt adtunk, tíz új beszállító folyosóval, valójában azonban 27-féle beszállítási lehetőséggel (buszos, illetve gyalogos beszállítás) bővül jövő nyártól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminálja, amely elsősorban a nem schengeni forgalmat szolgálja ki majd.
Az alapozás előtt az új utasmóló alatti közműveket építették ki, utána következett az 550 vasbeton tartóoszlopon álló épületrész alapozása. A födémszerkezet elkészítése után a tervek szerint augusztus végére fejeződnek be a terminálhoz közvetlenül csatlakozó részek szerkezetépítési munkái, így őszre tető alá kerülhet az új utasmóló, s megkezdődhetnek a belső szakipari munkák. Stephan Schattney, a Budapest Airport Műszaki Központjának igazgatója szerint nem lehetnek csúszások, hiszen például az új utasmólónak kell majd kiszolgálnia a LOT – jövő nyári menetrendtől közlekedő – New York-i és chicagói járatát, de az is előfordulhat, hogy egyszerre három, széles törzsű, interkontinentális óriásgép parkol majd egymás mellett az új utasmólónál. Az új beszállóhely-fejlesztés része a Budapest Airport BUD2020 névre keresztelt, 50 milliárd forintos ötéves repülőtér-fejlesztési programjának, amelyet az üzemeltető teljes egészében saját erőforrásból finanszíroz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.