Lehetőség van egyedi fejlesztésű webáruházat készíteni, illetve bérlős rendszerben megoldani az értékesítést. A választást főként a céges büdzsé határozza meg, így elmondható, hogy a kis- és közepes vállalatok a bérlős webáruházakat választják, míg egyes multik inkább az egyedi fejlesztés mellett teszik le a voksukat. Ezt a döntést a befektetett összeg mellett, a cég egyedi igényei is befolyásolják.
Mindegy, hogy egyedi vagy bérlős rendszerre esik a választás, különféle fizetési konstrukciók közül lehet válogatni. Egy 5000 termékkel rendelkező cégnek, illetve egy 30.000 terméket árusító multinak biztosan nem fog ugyanaz a konstrukció megfelelni, hiszen míg adott esetben az egyik úgymond belefér a keretbe, a másiknak esélye sem lesz a kisebb csomagot választani.
A nagy cégek, akiknek nincs benne a domain nevében az adott termék neve, pl.: Nike, Adidas, azok képesek mind a mai napig jól menő webáruházat üzemeltetni, mert 8-9 számjegyű a marketing büdzséjük. Ezt a legtöbb itthoni vállalkozás nem engedheti meg magának, pláne nem akkor, ha újként indul neki az online tengernek. Így érdemes olyan domaint választani, ami valamilyen szinten leírja azt, hogy mivel foglalkozik a cég.
Fontos, hogy lehetőleg a Google által is támogatott Material Dizájnt használjuk, amikor az oldal felületét alakítjuk ki. Figyelni kell a színsémára, a betűméretekre, a gombok nagyságára, a mobil és tablet felületek optimalizálására, stb. Amennyiben nem sikerül esztétikailag szép és igényes felületet kialakítani, egyes felhasználók már a webáruház láttán is elmenekülhetnek egy számukra tetszetősebb webshopba.
Érdemes már a dizájn kiválasztása alatt átgondolni, hogy melyik gomb, mit fog csinálni, hogy működnek majd a szűrők, milyen termékeket fog ajánlani rendszer a termékadatlapok alatt, stb.
A termékek feltöltése – meglévő webáruház esetén importálása – nagyon fontos lépés, hiszen ekkor derülnek ki azok a hibák, amelyekkel a webáruház kezelők nap mint nap találkozhatnak. A képek és a leírások egyik termék mellől sem hiányozhatnak.
A pénzügyesek szoktak ezzel főként foglalkozni, így amennyiben külsős számlázó, szállítói vagy fizetési programmal kell összekötni a webáruházat, fontos, hogy erről értesítsék a kivitelező céget, amennyiben lehet, még a webáruház készítés előtt.
Amikor már 99 százalékban készen van minden, akkor indulhat a tesztelés, majd az élesítés, végül pedig a folyamatos monitoring, amelyet a Shoprenter.hu csapata azért tart fontosnak, mert nemcsak az internetes technológia fejlődik, hanem a felhasználók igényei is minduntalan változnak. Erre pedig egy profi programozói csapatnak illik maximálisan felkészülnie.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.