Kelecsényi szerint a belső vizsgálat kiderítette, a két munkatársnak meg volt hozzá a "teljes protokoll, hatáskör és kommunikációs eszközök", hogy jelezzék a gondot, de ők maguk "nem gondolták, azt hogy saját maguk saját hatáskörben nem tudják megoldani a problémát".
Az interneten azonban időközben ott dolgozó munkások és fürdőző tanúk a fürdő vezetőségének felelősségét kezdték firtatni. Egy állítólagos úszómester például úgy emlékszik: a csatornafedél, amin keresztül beesett a kisfiú, már legalább 5 napja laza volt. Minden nap szóltak, mert balesetveszélyes volt. A hibákat pedig rögzítették a diszpécseri szobában egy A4-es füzetbe.
Egy felháborodott szülő is ír a füzet létezéséről, úgy tudja az aknafedélre már egy hónappal a tragédia előtt felhívták a figyelmet, szerinte tudatták a fürdő vezetőségével, hogy balesetveszély van. A szörfmedencénél ráadásul – mint azt az egyik bennfentes írja - nem is uszodamester teljesít szolgálatot, hanem egy animátor. "Rendes orvost vagy valamilyen egészségügyi végzettséggel rendelkező embert pedig nem voltak hajlandóak felvenni, mert sokba kerül, vagy csak úgy vették volna fel az illetőt, ha közben ellátja a szaunai teendőket"- írja.
Egyébként mindenképpen az üzembentartót terheli a felelősség, akár mulasztás vagy meghibásodás, akár más probléma adódott. A kártérítés összege pedig több tízmillió forintra rúghat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.