A Demokratikus Kezdeményezések nevű alapítvány és az Egyenlő Esélyek Bizottsága elnevezésű szervezetek által közösen készített közvélemény-kutatás szerint Ukrajnában az emberek túlnyomó része - a lakosság 46 százaléka - a tévécsatornákon keresztül szerez információkat a parlamenti választási kampányról. A nyomtatott sajtóból a lakosság 23 százaléka, az internetes oldalakról 8 százalékuk, közösségi oldalakról pedig 4 százalékuk tájékozódik.
Olekszandr Csekmisev, a Egyenlő Esélyek Bizottságának elnöke szerint önmagában az, hogy a Régiók Pártja ilyen hatalmas fölényt mutat a tévészereplésben, jelzi, hogy a mostani választási kampány - október 28-án tartják a voksolást - messze elmarad az európai normáktól. "A Régiók Pártja gyakorlatilag nem is folytat kampányt, megteszi ezt helyette az államfő, a miniszterelnök, a helyi adminisztrációk és önkormányzatok vezetői" - fűzte hozzá a Korreszpondent ukrán hírportál szerint Csekmisev.
A választási kampánnyal kapcsolatos tájékozódást vizsgáló felmérést, amelynek során kétezer embert kérdeztek meg, augusztus 10. és szeptember 15. között végezték.
MTI-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.