BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Címvédés a labdarúgó klubok közösségimédia-versenyében

A Facebookon. Instagramon, Twitteren, YouTube-on és Tik Tok-on összesítve 1,6 milliárd interakció kellett az első helyhez.

Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1,6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, Twitteren, YouTube-on, Tik Tok-on és Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján

sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül.

Mögötte az FC Liverpool (1,485 milliárd) és a Manchester United (1,455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Fotó: Shutterstock

Az éllovas egy év alatt 13,13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is.

A klub legaktívabb napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.