Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1,6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.
A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, Twitteren, YouTube-on, Tik Tok-on és Facebookon kapott vagy közzétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján
sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül.
Mögötte az FC Liverpool (1,485 milliárd) és a Manchester United (1,455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.
Az éllovas egy év alatt 13,13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is.
A klub legaktívabb napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.