Több mint 200 járatot törölt az easyJet légitársaság a hétvége folyamán, emiatt több utas az Egyesült Királyság egyes repülőterein vagy akár külföldön rekedt a kialakult káosz miatt – számolt be róla Sky News.
A fapados légitársaság a koronavírus-járvány miatt kialakult létszámhiánnyal indokolta a törlésekért.
Közleményük szerint a hétvégén a készenléti személyzet beosztásával próbálták orvosolni a hiányt, de vasárnap és hétfőn további járattörléseket voltak kénytelenek végrehajtani.
Hétfőn 62 repülőjáratot mondtak le, a legtöbbet szombaton, rövid határidővel jelentették be az utasoknak.
Az easyJet szóvivője elmondta, hogy a Covid-fertőzések Európa-szerte jelenleg tapasztalható magas arányával összhangban, sok más vállalkozáshoz hasonlóan, az easyJet is a szokásosnál magasabb arányban tapasztal munkavállalói megbetegedéseket.
A hétvégén utazási káosz alakult ki Nagy-Britannia több nagy repülőterén,
a Heathrow és Manchester légikikötőkön az utasok hosszú sorokban álltak a becsekkolásra várva.
Több easyJet-utas arra panaszkodott, hogy külföldön rekedtek, és a légitársaság nem adott számukra segítséget, sem alternatívát.
Az 50 éves Simon Rudkins elmondta, hogy egy alpesi síelésről kellett volna visszatérnie az Egyesült Királyságba a családjával, amikor a légitársaság kevesebb mint 10 órával a visszaút előtt értesítette, hogy a járatukat törölték. A szabadúszó kertész elmondta, hogy fel kellett hívnia azokat az ügyfeleket, akik hétfőn várták őt, hogy megmagyarázza a késést. Ráadásul emiatt a munkákért járó pénztől is elesik.
„Felhívtuk az easyJetet az alternatívák miatt. Azt mondták nekünk, hogy egyáltalán nincs járat. A legjobb, amit tehetünk, hogy holnap repülünk” – nyilatkozta a csalódott utas.
Valószínűleg nem mennék újra az easyJet közelébe
– zárta mondandóját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.