Az adatok szerit a Wizz Air 24 százalékkal 1,9 milliárd euróra növelte árbevételét, amelyben az utasforgalom növekedése mellett a kiegészítő árbevételek 24 százalékos emelkedése is közrejátszott. Az elmúlt időszakban a Wizz 816 millió euróra tett szert a jegyértékesítésen felüli eladásokból, ez a teljes bevétel 41,9 százaléka.
A megnövekedett bevétel legfontosabb forrása a 25 százalékos növekedéssel 30 milliósra emelkedő éves utasforgalom volt, amellyel a Wizz Air megőrizte vezető szerepét a kelet-közép-európai piacon. Saját számításaik szerint 42 százalékos piaci részesedéssel bírnak, míg fő versenytársuknak, a Ryanairnek 30 százalék jut.
A kerozin árának 10 százalékos emelkedése mellett a Wizz Air egy utaskilométert 3,19 euróból „állított elő”, ami 1,5 százalékos emelkedést jelent.
A 2017 április-2018 márciusi időszakban a Wizz Air 14 géppel 93 darabosra növelte flottáját, a járatok kihasználtságát 90,1 százalékról 91,3 százalékra javította. A légitársaság 27 bázist üzemeltet Európában és 44 ország 141 repülőterére közlekedik több mint 600 útvonalon.
Előrejelzésében a cég azzal számol, hogy az adózott eredmény a 2018-as pénzügyi évben a 310-340 millió eurós sávban lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.